hamburger icon
close icon
slider image slider image
WSPIERAMY OPIEKĘ FARMACEUTYCZNĄ WSPIERAMY TWOJE ZDROWIE

Jesteśmy wiodącą firmą w Polsce specjalizującą się w
produkcji wyrobów medycznych i pomocniczych.
Dystrybuujemy swoje produkty do
firm farmaceutycznych i aptek
w Polsce i za granicę.

Jesteśmy wiodącą firmą w Polsce specjalizującą się w
produkcji wyrobów medycznych i pomocniczych.
Dystrybuujemy swoje produkty do
firm farmaceutycznych i aptek
w Polsce i za granicę.

zobacz więcej
zobacz pełny asortyment
POLITYKA JAKOŚCI

Firma nasza dostarcza wyroby z tworzyw na potrzeby medycyny i kosmetyki.

Są one zawsze w pierwszej kolejności zorientowane na spełnienie wymagań klienta...

ZOBACZ WIĘCEJ

e-mail: el-comp@el-comp.pl
INFORMACJE BIEŻĄCE
article image
targi SENIORA "Teraz my!"

Serdecznie zapraszamy na wspólne spotkanie do sali widowiskowo - sportowej CSE "Światowid" w Elblągu. Zachęcamy do zapoznania się z produktami wspierającymi zdrowie i ułatwiającymi prowadzenie farmakoterapii.

MEDICA 2023

Zapraszamy na stoisko firmowe hala 5 / L18, MEDICA 2023, Düsseldorf

10.GALA FARMACEUTY NEUCA 22-23 września 2023

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia stoiska firmy El-Comp w dniu 22 września do hotelu Double Tree by Hilton. W ramach targów farmaceutycznych dla aptek niezależnych pragniemy zaprezentować Państwu nasze produkty zarówno te od dłuższego czasu obecne na rynku jak i nowości. Zac...

II Gala PGF, 15-17 września 2023 roku

Jest nam niezmiernie miło zaprosić Państwa na stoisko firmy El-Comp w ramach Targów Farmaceutycznych INNOWACYJNE PARTNERSTWO w dniu 16.09.2023 do Hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie. Prezentować będziemy najnowsze produkty i rozwiązania dotyczące dawkowania leków oraz prod...

article image
Zapraszamy serdecznie wszystkich dbających o swoje zdrowie.

Mamy zaszczyt zaprosić Państwa do Poznania. W czasie Targów chcemy porozmawiać o dawkowaniu leków i produktach, które mogą pomóc w prawidłowej terapii lekowej.

X MIĘDZYNARODOWE SENIORALIA W KRAKOWIE

W dniu 1.09.2023 zapraszamy w imieniu własnym i organizatorów na krakowskie X SENIORALIA. W trakcie imprezy chcieliśmy przybliżyć Państwu produkty ułatwiające dawkowanie i podawanie leków oraz suplementów. Zachecamy do testowania asortymentu, oferujemy pomoc w doborze pr...

XI edycja Konferencji Naukowo-Edukacyjnej Senior-Care Szczyrk 2023

XI edycja Konferencji Naukowo-Edukacyjnej Senior-Care Szczyrk 2023.

Dziękujemy Fundacji Senior-Care za zaproszenie. Cieszymy się, że możemy prezentować nasze produkty dla osób związanych z opieką senioralną.

Targi Farmaceutyczne Slawex 2023

Tegoroczna edycja Targów Farmaceutycznych zorganizowanych przez „Przedsiębiorstwo Dystrybucji Farmaceutycznej SLAWEX” Sp. z o.o. odbyła się w sobotę 03.06.2023 r.

Serdecznie dziękujemy za odwiedzenie stoiska, merytoryczne i owocne rozmowy.

X KONFERENCJA SENIOR-CARE Kowal 16-17. 03. 2023

Dziękujemy za wszystkie spotkania w ramach X Edycji Konferencji Naukowo-Edukacyjnej Senior-Care Kowal 2023.

Docenienie naszych wyrobów to dla nas wielka radość i motywacja do prac nad poszerzaniem asortymentu.

article image
Elbląskie Targi Seniora pn. Teraz My!

Centrum Spotkań Europejskich „Światowid” w Elblągu zorganizowało coroczne przedsięwzięcie pn. Teraz My! Wydarzenie odbyło się się 7 grudnia w CSE „Światowid” w Elblągu. Oczywiście nie mogło nas tam zabraknąć. Edukacyjny aspekt spotkania oraz atmosfera zabawy ...

MEDICA 2022

Po okresie pandemii wszyscy stęskniliśmy się za spotkaniami i rozmowami, które doskonale pozwalają rozwinąć biznes. Spotkaliśmy się z naszymi partnerami i nawiązaliśmy wiele nowych kontaktów. Dziękujemy Wszystkim i do zobaczenia za rok. After the pandemic period, we al...

article image

Targi MEDICA w Dusseldorf Światowe Forum Medycyny Zapraszamy na stoisko L18 w hali 5 MEDICA Fair in Dusseldorf World Medicine Forum We invite you to stand L18 in hall 5 ...

TARGI FARMACEUTYCZNE SLAWEX 2022

Serdecznie zapraszamy do naszego stoiska na tegorocznych Targach SLAWEX. Czekają na Państwa nowości i dobrze znane produkty ułatwiające opiekę farmaceutyczną.

NOWOŚCI W OFERCIE !!!

Zapraszamy do zapoznania się z nowymi produktami w ofercie.

-Kasetka dzienna dla słabowidzących  BogBox Braille 1x4

-Kasetka dzienna BigBox 1x4

Szczegółowe informację o produktach w zakładce ASORTYMENT - KASETKI DO DAWKOWANIA LEKÓW

PGF targi farmaceutyczne 13-14 maj 2022

Szanowni Farmaceuci. Niezmiernie cieszymy się na możliwość spotkania z Państwem podczas tegorocznych targów farmaceutycznych. Zapraszamy na nasze stoisko, przedstawimy dobrze już znane produkty oraz dwie nowości: Kasetka dzienna dla słabowidzących BogBox Braille 1x4 Kasetka dzie...

SALMED 2022, EL-COMP w wiosennej feerii barw.

W dniach 23.03.22 - 25.03.22 uczestniczyliśmy w targach Salmed. Liczni odwiedzający nasze stoisko podziwiali feerię barw naszych wyrobów, oraz doceniali ich nieodzowność oraz praktyczne zastosowanie w życiu codziennym. Różnorodność naszych wyrobów pozwala na idealn...

SALMED 23-25.03.2022; MTP POZNAŃ

Zapraszamy do odwiedzin stoiska EL-COMP podczas tegorocznych targów SALMED 2022.

MIĘDZNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE, Pawilon 3, Stoisko 116

MEDICA 2021

Targi MEDICA 2021 zaliczamy do udanych. Odwiedzili nas nasi partrzerzy handlowi m.in.: z Finlandii, Węgier, Tunezji, Ukrainy, Niemiec oraz odbyliśmy wiele rozmow i negocjacji z przedstawicielami firm z Włoch, Hiszpani, Szwecji, Holandii, Jordanii, Kataru, Belgii, Egiptu, Litwy. Cieszymy się bard...

Sternik. Cała naprzód!

Miło nam zakomunikować, iż firma El-Comp bierze udział w konkursie Sternik. Cała naprzód! Głównym celem przedsięwzięcia jest nagrodzenie podmiotów z województwa warmińsko-mazurskiego, które najsprawniej żeglowały podczas sztormu COVID-19. Firma El-Comp...

ZESTAW VACUETTE PRÓŻNIOWY PRZEZNACZONY DO POBIERANIA PRÓBKI MOCZU

W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku prezentujemy nowość: ZESTAW VACUETTE PRÓŻNIOWY DO POBIERANIA PRÓBKI MOCZU Jedyny tego typu zestaw na rynku. Umożliwia zarówno pobranie moczu, jak i bezpieczne umieszczenie materiału do badania w probówce. Zarówno pojemni...

PLAN DAWKOWANIA LEKÓW

Plan dawkowanie leków ma za zadanie ułatwić zażywanie leków zgodnie z zaleceniami lekarza lub farmaceuty. Wypełnij plan wpisując nazwy leków i zaznaczając pory ich dawkowania. W przypadku trudności zabierz plan na wizytę lekarską lub do apteki i poproś o pomoc. Zażyw...

Reklama w TVP

Pierwszy raz mamy szanse przedstawić swoje produkty szerokiemu gronu odbiorców za pośrednictwem Programu 2 TVP. ...

WYDARZENIE ODWOŁANE PRZEZ ORGANIZATORA.

Medica 2020 w Düsseldorfie.

16-19 LISTOPADA 2020 r

Zapraszamy do odwiedzenia naszego stoisk

Znajdziesz nas w hali 6, stoisko nr J36- na takim wydarzeniu  nie może Was zabraknąć!

article image
Pomyłka może Cię drogo kosztować.

Niezależnie od zapatrywań dotyczących skuteczności konwencjonalnej medycyny są sytuacje, gdy zmuszeni jesteśmy przyjmować leki lub suplementy diety. Nierzadko są to duże ilości lekarstw przyjmowane o różnych porach. Skuteczność działania farmaceutyków w zn...

KASETKA TYGODNIOWA, 4 DAWKOWANIA

Nowa wersja kasetki do leków istniejącej na rynku od 20 lat. Ulepszona funkcjonalność mechanizmu zamykania, wyposażonego w blokadę listków. Idealna pomoc w przeprowadzeniu skutecznej farmakoterapii. Certyfikowane tworzywa i barwniki....

MEDICA 2019.

Jestesmy! Czwarty raz na najwiekszych targach medycznych w Europie.

Dobre dla Diabetyka – Superprodukt 2018

Superprodukt 2018 Z przyjemnością informujemy, że wśród produktów zgłoszonych przez Czytelników do 9. edycji plebiscytu Dobre dla Diabetyka – Superprodukt 2018 organizowanego przez redakcję magazynu „PEN. Cukrzyca i Otyłość” znajduje się nasz produkt...

Medica 2018

Targi Medica 2018 już za nami - cieszymy się już na kolejne!Z dumą możemy stwierdzić, że stoisko przyciągało rzesze odwiedzających z różnych krajów, co zaowocowało współpracą z nowymi kontrahentami. ...

8 edycja Sopockich Targów Seniora

Planujemy także spotkania z Państwem. Najbliższe okazja, które to umożliwi to 8 edycja Sopockich Targów Seniora. Wydarzenie odbędzie się w dniach 14 i 15 kwietnia 2018 r. w Hali 100 – lecia Sopotu. Serdecznie zapraszamy seniorów i ich rodziny....

2018

Przed nami w 2018 roku wyzwania...

Przed nami w 2018 roku wyzwania związane z wprowadzaniem nowego asortymentu. Już wkrótce kasetka tygodniowa na dwie pory dnia.

"EMW - MARATON BIZNESOWY" MASTERS OF RETAIL ORAZ HEALTH & BEAUTY 21-23.06.2017

Prezentowaliśmy ofertę na Krajowych Targach Stacjonarnych 2017Czerwiec 2017 to także zupełnie nowe doświadczenia związane z udziałem w wydarzeniu: "EMW - MARATON BIZNESOWY" MASTERS OF RETAIL ORAZ HEALTH & BEAUTY 21-23.06.2017 ZAMEK TOPACZ / WROCŁAW Panele dyskusyjne, spotkania biznesowe ...

Rodzinne targi zdrowia

W dniach 21.01.2017 roku uczestniczyliśmy w Rodzinnych Targach Zdrowia zorganizowanych w katowickim Międzynarodowym Centrum Kongresowym. Brało w nich udział ponad 100 wystawców z różnych dziedzin związanych ze zdrowiem. Nasze produkty mieliśmy przyjemność przybliżyć bezpośr...

MEDICA 2016 w Düsseldorf

14-17 listopad 2016
Hala 06 stoisko 6J36

EXPOPHARM 2016 w München

12-15 październik 2016
Hala C4 stoisko K-29

EXPOPHARM 2015 w Düsseldorf

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia nas i zapoznania się z naszą ofertą na targach EXPOPHARM 2015 w Düsseldorf, w dniach 30.09-03.10.2015. Hala nr 3 stoisko G 129.

EXPOPHARM 2013 Düsseldorf, Germany. 18-21 wrzesień

To było nasze kolejne spotkanie z zagranicznymi farmaceutami i kontrahentami. Doskonała organizacja oraz miła atmosfera sprzyjała nam w nawiązywaniu nowych kontaktów. Nowe produkty wprowadzane przez nas do asortymentu zawsze pozytywnie zaskoczą naszych odbiorców:) dzięki czemu m...

SLAWEX 2013

Dnia 15.06.2013r odwiedziliśmy malowniczy Lublin. Oferta naszych produktów przedstawiona była na targach stacjonarnych organizowanych przez PDF Slawex. Nasze stoisko również w tej części Polski cieszyło się dużym zainteresowaniem. Jest nam niezmiernie miło z tego powodu. Z ka...

II Kongres Ekonomicznym PGF połączony z Targami Farmaceutycznymi

W dniach 08.03.2013 do 10.03.2013 r uczestniczyliśmy w II Kongresie Ekonomicznym PGF połączonym z Targami Farmaceutycznymi. Nasze produkty mieliśmy przyjemność oferować w Hotelu Hilton w Warszawie. Farmaceuci mogli składać zamówienia, które były realizowane przez hurtownię....

Targi Expopharm 2012 już za nami

W dniach 10-13 października 2012 r. mieliśmy przyjemność być jedną z pięciu firm reprezentujących Polskę na największej europejskiej wystawie branży aptekarskiej i farmaceutycznej Expopharm 2012 w Monachium. Targi odwiedziło prawie 24 tysiące gości. Było nam bardzo miło móc ...

6° forum risk management in sanità

W dniach 22-25 listopada 2011 roku mieliśmy przyjemność zaprezentować ofertę naszej firmy we Włoszech na Forum Medycznym: 6° forum risk management in sanità22- 23 - 24 - 25- novembre 2011Arezzo, Fiere e Congressi Udział w wydarzeniu był dla nas kolejnym, niezwykle cennym doświa...

Byliśmy na targach EXPOPHARM 2011

W dniach od 6 do 9 października 2011r w Düsseldorfie jako jedyna polska firma wzieliśmy udział w Miedzynarodowych Targach Farmaceutycznych EXPOPHARM 2011- jednego z najważniejszych wydarzeń przemysłu farmaceutycznego co roku gromadzącego renomowane firmy z całego świata. Targi były do...

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie

swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) – dalej RODO, informujemy, co następuje: (zobacz więcej)